מצב לאחר נקע
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני חודש החלקתי ונקעתי את הקרסול היום חודש אחרי אלו תוצאות אולטרסאונד תפליט בכמות חריגה במפרק טביו טרלי תפליט במפרק סוב לטרלי רצועה לא סדירה האם לכמות החריגה של התפליט יש משמעות וצריך לעשות משהו האם צריך לעשות משהו יש לי כאבים
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ר'! ככלל כמות הנוזל החריגה מצביעה על תהליך דלקתי בעקבות הנקע, קרוב לוודאי קיימת פגיעה כלשהי בשלמות הרצועה ( איזה מהן ? ). תהיה במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. ככל הנראה תצטרך טיפול פיזיותרפי אינטנסיבי. בברכת החלמה מהירה