כאבי תופת מהחתך של הניתוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבועיים עברתי ניתוח פתוח עם חתך 10 ס"מ כריתת גוש גדול בקרסול. עכשיו יש לי סימנים איומים של החתך הענק מהניתוח. לפני יומיים הרופא הסיר את הסיכות שהיו 10 ימים. מרחתי (על דעת עצמי) בטאקרוטן G וגם פוסידין וזה עשה לי כאבי תופת בחתך. מה עלי לעשות? האם להשים פלסטר על החתך? עכשיו יש לי כאבי תופת! נגרם לי נזק מהמשחות שמרחתי בבית? עכשיו החתך נראה נורא. האם אפשר להשים חומר חיטוי ופלסטר על החתך הענק הזה?
שלום דנה! קודם כל עשית טעות גדולה ששמת על דעת עצמך משחות אנטיביוטיות על הפצע !!!!!!!!!!!!!! במצב אותו תיארת אני ממליץ לך לפנות בדחיפות לבדיקת אורטופד ! בברכת החלמה מלאה
מדוע עשיתי טעות ששמתי על דעת עצמי משחות אנטיביוטיות על הפצע? האם יכול להיגרם לי מכך נזק בלתי הפיך?