נפיחות וכאבים בכף הרגל .
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אישתי סובלת מנפיחות בבהונות כף רגל וגם בעצם הפנימית וצליעה עקב כאבים בכריות כף הרגל . שום זריקות לא עזרו . בפעם האחרונה הרופא רשם אנטיביוטיקה באומרו שמדובר בדלקת תת עורית וגם זה לא עזר . סובלת מכאבי גב תחתון ועיוות אצבעות כף היד (ארטריטיס ) . מה אפשר לעשות בנדון ? האם משהו בדם שגורם לדלקות ? תודה רבה .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלי! אני ממליץ לאשתך לעבור בדיקה קפדנית של אורטופד כף רגל וקרסול וכירורג כלי דם. ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות כגון מיפוי עצמות. בברכה