שבר בפיבולה, אלכסוני עם תזוזה קטנה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שברתי את הפיסולי שלי בצורה אלכסונית לפני חמישה שבועות. הרופא אמר לי לקנות קיבוע פלסטיק(מגף בוט) הקיבוע לא היה יציב והשבר זז לפני חודש גיבסון לי את הרגל ואתמול הסירו את הגבס אמרו לי לחזור למגף דריכה ולדריכה מלאה יש לי כאבים חזקים בעקב בזמן דריכה וכן יש לי בצקת בכל כף הרגל מה אפשר לעשות והאם הכאב יחלוף?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תיפי! לא ניתן לדון בפרטי הטיפול בלי לבדוק אותך כולל הסתכלות על צלומים עדכניים. ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול לצורך המשך הטיפול. ייתכן ויש צורך בקיבוע ניתוחי. בברכה