כובד בכף רגל אחרי שנתיים של שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה , לפני כמעט שנתיים היה לי שבר בכף רגל עקב משחק כדורגל , שמתי כבס חודשיים ללא ניתוח , אחרי הורדת הכבס עשיתי פיסותרפיה אז מצב הרגל השתפר אך לא חזר כמו שהיה , בחודשיים האחרוניים אני תמיד מרגיש כובד בכף רגל שלי אפילו במצב מנוחה , אני יכול לרוץ רגיל ואני לא מרגיש כאיבים אבל במצב מנוחה (כל הזמן) אני מרגיש כובד בכף רגל שלי ללא כאיבים , אני חושב שזה לא דבר נורמאלי אחרי שנתיים מהשבר עשיתי צילום רגיל וגם צילום СT לפני פחות מחודש ויצאה שהכל תקין !
שלום מנואל! במידה ואתה מסוגל לרוץ ללא כאבים, צלום תקין ואף CT תקין -ככל הנראה אין בעיה משמעותית בכף הרגל שלך. בכל מקרה אני ממליץ לך להיבדק ע"י אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה