דריכה על הרגל עם גבס הליכה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עברתי ניתוח מתוכנן ובגדול יישרו לי את הרגל לאחר שהייתה עקומה, עבר חודש וחצי והיום שמו לי "גבס הליכה" וצריך להלביש על זה מין סנדל מיוחד ואמרו לי שכבר אפשר לדרוך על הרגל אבל בהתחלה עם קביים שיהיה יותר קל. אבל בגדול אפשר דריכה מלאה אחרי שהגבס יתייבש כמובן. כדאי לי להתחיל לנסות לדרוך על הרגל לבד או לחכות לתור הראשון שלי בפיזיותרפיה ושם יסבירו לי איך. מה עדיף? וגם אמרו לי שתוך שלוש יומיים אני יוכל ללכת אפילו בלי קביים אבל זה בעיקר תלוי בי, זה הגיוני? כי כבר חודש וחצי עד היום שהיה אסור לי לדרוך על הרגל בכלל.
לקריאה נוספת והעמקה