כאב בכף רגל - דחוף
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ! אני בת 17 לפני 4 חודשים בערך שברתי עצם בכף רגל .. (העצם שמתחת לקרסול - אשר מובילה אל הזרת ) לא שמו לי גבס אלא תחבושת אלסטית . לפני כשבוע וחצי טיילתי בשטח (לא מסלולים קשים מידי) ואתמול קמתי עם כאב בדיוק איפה שהיה השבר ורואים טיפה בליטה וגולה קטנה .. מה זה יכול להיות ? מה אפשר לעשות ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! לרוב לוקח תקופה לא קצרה לצורך חזרה לתפקוד מלא לאחר השבר, גם כשהשבר התאחה לעתים נשארת נפיחות לאורך הזמן. אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד, לעבור צלום כף רגל עדכני ולהמשיך את הטיפול בהתאם לממצאים. בברכה