כאב בקרסול למרות ניתוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשנה עברתי ניתוח בקרסול ארטוסקופיה וקשירה רצועות באיזור הפטישון אך לאחר כמה בדיקות אצל הרופא המנתח שאמר לי שהרגל יציבה עדיין יש לי כאבים בכף הרגל (לא רק באיזור הניתוח) כל בדיקת הדמיה שעשית לא הראתה שום חריגה ושהרגל תקינה שתי שאלות ראשית האם יש בדיקה אנדוסקופית לבדוק בתוך הרגל לגלות את מה שלא רואים בהדמיה שנית איך זה יכול להיות שאני מרגיש שעצם הפטישון משוחררת אך לא רואים זאת לא ברנטגן ולא בכל הדמיה אחרת למרות שאני מזיז אותה אני חש כאב ושומע טיקטוקים אני כיום לרוב צולע עקב הכאבים בתודה אלון רווח
שלום אלון! אני ממליץ לך להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול ( כולל תוצאות בדיקות הדמייה ) יש צורך בהערכה מחודשת של מצבך. בברכה
זה בדיוק מה שעשיתי לפני יומיים אצל הרופא המנתח שלי