ניתוח hallux vellagus
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,עברתי ניתוח להסרת עצם ליד הבוהן ברגל,הוכנסו שני ברגים,כמו כן יישור האצבע שליד,באמצעות מסמר שעדיין בולט מהאצבע ואמורים להוציאו בסוף החודש.את הניתוח עברתי לפני כשלושה שבועות.שתי שאלות:1.האם הסרת המסמר כרוכה בכאב?2.הרגל כולה עדיין נפוחה,האם הדבר בגדר הנורמה?תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליקה! 1.הוצאת מסמר KW מבוהן 2 בד"כ אינה מלווה בכאב של ממש. 2. נפיחות בכף הרגל לאחר ניתוח תקיון עוות בקדמת כף הרגל יכולה להימשך חודשים! עם הזמן הנפיחות תדעך. בברכת החלמה מהירה ומלאה