זרימת דם בגפיים תחתונות ושינוי צבע העור
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חולת סוכרת וסובלת מהרגליים מאוד אני מטופלת על ידי סיבלתה פעמיים ביום אבל זה לא עוזר כל כך יש לי המון המון היתכווצויות ברגליים שמגיעים עד השוק העליון לאחרונה עשתי C T עורקי והיתגלה שיש זרימה של 75% האים תאי הלחץ יעזור לי ? תודה מראש ציונה
שלום ציונה! טיפול בבעיות זרימת הדם הוא אבן פינה במניעת הידרדרות בחולה סכרת ומניעת קטיעות. אני ממליץ לך לפנות ללא דיחוי לטיפול כירורג כלי דם. ייתכן ותזדקקי להתערבות ווסקולרית מתאימה. במידה ואין מקום להתערבות ווסקורלית לשיפור זרימת הדם - ניתן לבדוק התאמה לטיפול בתא לחץ - HYPERBARIC OXYGENATION בברכת רפואה שלמה