מתיחת רצועה בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם במקרה של מתיחת הרצועה עקב חבלה בכף הרגל תמיד מעורבת גם דלקת או שזה לא מחייב?כמה זמן לוקח להחלים סופית בדרך כלל?אני יודעת שזה אינדיבידואלי אבל בכל זאת מה פרק הזמן המקסימלי,אם אין סיבוכים?והאם כף הרגל בעתיד כבר לא תהיה כפי שהייתה כלומר חלשה יותר?אין לי שברים או קריעות לפי אם אר איי .אבקש תשובתך אני קצת חוששת.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תיתי! כל פגיעה גורמת לתהליך מורכב של ריפוי שכולל גם שלב דלקתי. במידה ומדובר רק במתיחה ואין קרע של ממש - הצפי הוא לריפוי מלא וחזרה לתפקוד ברמה הקודמת לפגיעה. אבל זמן ההחלמה הוא מאוד אינדיבידואלי ותלוי בגורמים רבים. בברכה