3 שברים בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בחודש פברואר נפלתי ונחבלתי בכף רגל ימין. ניסו לעשות ממני טמבלית ואמרו לי שאין לי כלום.... מומחה כף רגל שלח אותי לCT והתברר שיש לי 3 שברים בכ. הרגל, בקובואיד, שבר מרוסק בעקב וכ"כ בעצם הפטישון (שברים מורכבים). מזה חודש התחילו לי טיפול פיזיוטרפי, יש לי כאבים חזקים וגם ישנו איזור אדום סגול, מבלי יכולת דריכה על העקב. מה עושים??? האם בכל זאת אצטרך לעבור ניתוח?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ג.א.! אני ממליץ לך להיות במעקב צמוד של אורטופד כף רגל, ייתכן ואת מפתחת סיבוך של פגיעה מורכבת בכף הרגל שנקרא CRPS. יש מקום להמשך הבדיקות וטיפול. בברכה