האם אוסטאופתיה יכולה להתאים במקרה שלי ?
דיון מתוך פורום אוסטיאופתיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ-5 שנים עברתי תאונה דרכים. רכב נכנס בי מאחור כשאני ישבתי באוטו. כתוצאה מהמככה עפתי קדימה.כשיצאתי מהרכב לא הרגשתי שמשהו כואב לי רק היה הלם קל וזהו. אחרי בערך 10 חודשים אחרי התאונה התחלתי להרגיש זרמים ותחושה לא נעימה ביד ימין שלי וגם כאבים בפרק כף היד הימנית.כמו כן יש הרגשה של צוואר תפוס וכתף תפוסה בצד ימין. אחרי שנה וחצי לאחר הסימפטומים ביד ימים התחלתי להרגיש את אותו הדבר גם ברגל ימין. אציין שיש לי גם כאבי גב קלים בחלק התחתון.
שלום, כנראה יש לך סימפטומים של צליפת שוט. כעיקרון אוסטיאופתיה כן יכולה לעזור בזה, אך כדאי להתייעץ עם אוסטיאופת באזור שלך, כדי לעשות בדיקה פיזית ולאבחן את הבעיה, ובמידה וזה רלוונטי, גם לטפל. בברכה, דני שר