כאבים במפרקי הידיים
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני בן 22 סובל כבר חצי שנה מכאבים בשורש כף יד ימין עקב עבודה פיזית ובחודשיים האחרונים התחילו גם כאבים בשורש כף יד שמאל וגם במרפק של יד ימין , מציין שאני כל התקופה עדיין עובד פיזית והכאבים לא מניחים לי אני עובד עם מקבע לשורש כף היד ובצילומים לא רואים כלום , מה אפשר לעשות כדי להעלים את הכאבים האלה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קרוב לודאי שרוב/כל הכאב נובע מעומס על הגידים. ללא מנוחה ממושכת יהיה קשה לדעת אם מסתדר מרכיב נוסף מעבר למאמץ.