המרפק של היד נפוח והתחיל קצת לכאוב
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, פתאום גילית גולה במרפק של היד כמו גוש שומן תת עורי. זה רק נפוח אבל פתאום זה התחיל לכאוב וקשה לי עם מנח היד. והאמת שגם המפרק של אצבע האמה כואב. מה אפשר לעשות? ממה זה נגרם? יכול להיות שזה קשור לפיברומיאלגיה? כי סבלתי שנים מברכיים ולא נמצאה הסיבה ואז התפשט לי הכאב למפרקים בידיים ואח"כ הכאב המכרסם והנוקשות הפך לכאב שורף גם בכתפיים הרגשתי שריפה. ובסוף רופא אמר לי. לא רציתי טיפול אח"כ היו לי בעיות של ריכוז ורגישות לרעש בסוף הכל עבר אחרי כמה שנים טובות 8. כיום רק מרגישה עייפה ויש לי מגרנות. אתה חושב שמה שיש לי ביד כעת קשור? תודה
שלום גוש תת עורי במרפק אינו קשור לפיברומיאלגיה. יכול להגרם ממספר תהליכים. רצוי לפנות לרופא המשפחה או לראומטולוג לצורך האבחנה