ממצאי MRI - לא מוצאת תשובות..

דיון מתוך פורום  דלקות מפרקים

26/01/2013 | 10:26 | מאת: מאיה

שלום, אני בת 27 ומעל ל4 וחצי חודשים סובלת מכאבי גב תחתון עכוז וירך, כאבי תופת שבעקבותם גם אושפזתי בבית חולים בעקבות חוסר יכולת לזוז מרוב הכאבים.. הממצאי הMRI נמצא:יישור קל של הלורדוזיס הלומברי. .L4-L5 - מודגם בלט דיסק מינימלי ב של המפרקים הסאקרו-איליאקליים קיים רושם לסיגנל בצקתי קל לאורך STIR במנח הקומפוננט האיליאקלי של מפרק הסאקרו-איליאקלי. יש לשקול בדיקה מכוונת למפרק. .SIJ - אין תפליט בתוך המפרק ה האם זה אומר שיש לי דלקת? לא נתנו לי אף טפול חוץ ממשככי כאבים שלא עוזרים, אני כל היום בכאבים, ומוגבלות בעשיית תנועות רבות, הכאבים החלו אחרי שעברתי דירה..מה הטיפול לדבר כזה?? האם ה עובר? למי אני צריכה לפנות לטיפול? תודה מראש על התייחסותכם, מאיה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום השילוב של הכאב והממצאים ב MRI בהחלט יכול לכוון לדלקת במפרק האגן. יש לחזור לראומטולוג עם תשובת ה MRI ולקבל החלטה טיפולית אם אפשר או לבצע בדיקה מכוונת למפרק שתדגים בצורה מדוייקת יותר את הבעייה.

16/02/2013 | 16:35 | מאת: מאיה

שלחו אותי למיפוי עצמות ואלו הממצאים: "קיימת קליטה מוגברת חדשה באספקט קידמי תחתון של ה-sacroiliac region משני הצדדים, קיימות קליטות מוקדיות האספקט האחורי של קרסול ימין ומדיאלי קדמי של קרסול שמאל, ארטריטי? נוויני? לאחר מאמץ?" מה אומרים הממצאים האלו? מה הטיפול? אודה לך לתשתובתך..

מנהל פורום דלקות מפרקים