דלקת פרקים?

דיון מתוך פורום  דלקות מפרקים

16/01/2013 | 12:44 | מאת: דני

ד''ר קמחי היקר שלום רב שמי דני ואני בן 26 , לפני כחמישה ימים הרגשתי כאב במפרק האמצעי באמה של כף יד ימין לאחר כמה ימים נוספה נפיחות ואדמומיות קלה הכאב גבר , והיום כבר לא ניתן להרגיש כאב כמעט אלא רק במגע , הנפיחות עדיין קיימת והאדמומיות ירדה . שני רופאי המשפחה שלי שלחו אותי לבדיקת דם , והבדיקה לטענתם יצאה תקינה ואין חשש לדלקת פרקים כלל . לדוגמא ה : RF שלי יצא 10.80 וה CRP שלי יצא 0.08 וה ESR שלי יצא 12 רציתי לדעת האם לדעתך יש מקום לבדיקה אצל ראומטולוג מומחה במצבי ? מכיוון שאף אחד מרופאי המשפחה שלי לא רצה לתת לי הפניה לראומטולוג בטענה שאין צורך כלל וכלל אשמח לתשובתך תודה רבה דני

לקריאה נוספת והעמקה

שלום שאלה בעייתית. אתה מתאר ממצא העשוי להתאים לדלקת במפרק אבל נראה שיש כבר החלמה. העובדה שבדיקות המעבדה תקינות אינה שוללת דלקת במפרק- במיוחד במפרק קטן. במקומך לא הייתי מתעקש אלא אם יהיה אירוע נוסף מסוג זה.

17/01/2013 | 12:43 | מאת: דני

המון תודה על התגובה ד''ר קמחי , השאלה היא האם והיה וכן מדובר בדלקת פרקים באיזור זה , יתכן שהיא מחלימה ככה בעצמה ? ובנוסף האם תיתכן דלקת במפרק זה ללא כאב משמעותי בכלל וכאב רק במגע ? וטווחי התנועה שלי בסדר גמור אני לא מוגבל כרגע בשום תנועה ב''ה .

מנהל פורום דלקות מפרקים