יציאות מרובות בהריון חלב בהריון

דיון מתוך פורום  תזונה בהריון

19/07/2017 | 11:33 | מאת: א

שלום 1. שבוע 15 להריון. כל יום 6 פעמים יציאות לשרותים- מרוקנת הקיבה. מה יכולה להיות הסיבה לכך? לוקחת ברזל, פרינטל. 2. האם יכול להיות שהחלב שאני שותה בבוקר אחראי לכך? למרות שאני שותה את אותו החלב מלפני ההריון. 3. שאלה כללית: על אריזת החלב כתוב: מפוסטר על- האם זה בסדר רק לחמם את החלב ולשתות (בגלל שאם זה מפוסטר אז בטח אין בו חיידקים) או חייבים להרתיח מחשש לחיידקים. הבנתי שההרתחה מפחיתה את הויטמינים והסידן בחלב. אודה על תשובה לכל השאלות.

לקריאה נוספת והעמקה

האם יש לך רגישות ללקטוז ידועה מלפני ההריון? אם כן צריכת חלב ניגר וגבינות רכות יכולות להגביר את תדירות היציאות. כמו כן קיימים שינויים הורמונליים שיכולים להשפיע על תדירות היציאות אל ממליצה לך להיוועץ בכך עם הרופא המטפל שלך. חלב מפוסטר שאת קונה ברשתות הסופר, אין צורך לחמם או להרתיח, מותר לצרוך אותו בהריון ( בהנחה ואינך רגישה ללקטוז וצריכתו אינה גורמת לך ליציאות שלשוליות ).

23/08/2017 | 23:33 | מאת: שירה

היי אני השבוע 5 להריון ברוך השם. בשבוע האחרון יש לי רגישות למוצרי חלב או לכמה סוגי אוכל.נכנסת ישר לשירותים וגמני מרוקנת את הקיבה. לפני ההריון הייתי אוכלת הכל מהכל .. אשמח לתשובה..

האם יש לך רגישות ללקטוז ידועה מלפני ההריון? אם כן צריכת חלב ניגר וגבינות רכות יכולות להגביר את תדירות היציאות. כמו כן קיימים שינויים הורמונליים שיכולים להשפיע על תדירות היציאות אך ממליצה לך להיוועץ בכך עם הרופא המטפל שלך ולעדכן אותו ביציאות המרובות. חלב מפוסטר שאת קונה ברשתות הסופר, אין צורך לחמם או להרתיח, מותר לצרוך אותו בהריון ( בהנחה ואינך רגישה ללקטוז וצריכתו אינה גורמת לך ליציאות שלשוליות ).

מנהל פורום תזונה בהריון