תזונה לתינוק 9 חודשים

דיון מתוך פורום  תזונת תינוקות וילדים

20/07/2013 | 01:06 | מאת: שחר

שלום! יש לי תינוק בן 9 חודשים שיונק עדיין ולא מוכן לשתות מבקבוק. הוא יונק בבוקר בסביבות 5-6 בבוקר. ברצוני לשאול מה צריכות להיות זמני הארוחות שלו ומה הכמויות המומלצות? האם לתת בסביבות 9 עוד הנקה או פירות? בנוסף בערב כשעתיים לפני ההנקה אני מאכילה אותו דייסות שונות בכפית. האם דייסה מומלץ לתת והאם זה בריא? שכחתי לציין שמשקלו 6.800. האם זה בסדר? תודה רבה על כל התשובות שלגם.

לקריאה נוספת והעמקה

את לא מוסרת מספיק פרטים ולכן משקל בלי גובה ובלי ניתונים נוספים לא אומר כלום בכל אופן ב6 בבוקר הנקה לאחר 3 שעות פירות לאחר 3שעות מרק עם בשר לאחר 3 שעות הנקה לאחר 3 שעות דייסה של חלב שאוב או תמ"ל עם דייסה )את יכולה דגנים מעורבים למשל ) הנקה מבחינת הכמות תינוק אוכל לפי השובע שלו

23/07/2013 | 22:43 | מאת: שחר

תודה רבה על תגובתך. התינוק שוקל 6.800 וגובהו בערך 70 ס"מ. האם זה נשמע בסדר? רציתי לשאול האם אפשר בסביבות הערב לפני ההנקה האחרונה לתת דייסה בכפית כגון: דייסת תירס, וניל וכו' ללא תוספת חלב שאוב. אלא רק דייסה עצמה. אני התחלתי לתת לו כל יום בערב דייסה ואחרי שעה וחצי בערך הנקה. האם זה מזין? שאלה אחרונה- התינוק שלי מתעורר הרבה בלילה ורוצה גם לינוק בסביבות שתיים-שלוש בלילה . אחרי 5 דקות נרדם ואז בשש בערך קם שוב ךאכול. מה עליי לעשות עם ההנקה בלילה?

מנהל פורום תזונת תינוקות וילדים