תרומת ביצית
דיון מתוך פורום תרומת ביציות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנחנו לפני תרומת ביצית מקייב, קבלנו את רשימת התורמות הפוטנציאליות ואנחנו צריכים לבחור מתוך הרשימה 2 תורמות. המידע הוא: גיל, מספר ילדים, סוג דם, גובה, צבע עיניים, צבע שער. יש לנו דילמות האם לבחור במשהי בת 30 אחרי 4 לידות? או בבנות בגיל 22,26 אחרי לידה אחת? האם סוג דם b נחשב לבסדר? כמובן שחשוב לנו שהתורמת תהיה כמה שיותר פוריה. אשמח לשמוע את דעתכם ולקבל מידע שיעזור לי בבחירה. תודה רבה, מורן
פריון מוכח הוא יתרון, מה גם שאין הבדל משמעותי בפריון עד גיל 30. סוג הדם לא נחשב משמעותי.
שלום מורן, מי הרופא שמטפל בך? ומה הוא מבטיח כמה עוברים טובים וכו'? ומה העלות? תודה