תרומת ביצית

דיון מתוך פורום  תרומת ביציות

19/12/2012 | 14:29 | מאת: פיפי21

שלום קוראים לי קתרין, אני בת 50 ונשואה שבע שנים באושר ללא ילדים. במהלך אותם שבע השנים אני ובעלי ניסינו להגשים את החלום ולהפוך להורים ללא הצלחה , והגענו למסקנה שאוכל להרות רק על ידי תרומת ביציות. לא אוכל לתאר את האושר שמילא אותנו תקווה כשחוק הביציות עבר בקריאה שלישית בכנסת ומאז אנחנו מחכים. לפני כמה ימים צפיתי בתוכנית במבט שני בערוץ אחד אשר עסקה בתרומת ביציות, מכל התוכנית הובן כי, כל הנושא של התרומות עומד אך ורק בגלל עניין של כסף. כלומר, הרופאים בארץ מקבלים יותר כסף כשהם מטיסים נשים לתרומות בחו"ל. לכן החלטתי לעשות מעשה. לפי התוכנית הבנתי שכיום ישנן כ 200 נשים הנמצאות במצב שלי ולא יכולות להגשים את החלום שלהן להפוך לאימהות בגלל עניין כספי בלבד. אז זהו. הייתי רוצה שכל מי שבמצב שלי תיצור איתי קשר במייל [email protected] כי נראה לי שכקבוצה יהיה לנו יותר כוח. לא יתכן שרופאים יינצלו את חולשתנו על גבי כיסם. והרי הוכח כבר כי במדינת ישראל רק מי שעושה רעש מצליח להזיז דברים וגורם לדברים לקרות. בואו נתכנן את צעדינו. תודה. קתרין.

לקריאה נוספת והעמקה

היוזמה שלך ברוכה, אבל אני ממש לא חושב שהרופאים הם האשמים, רובם הגדול היה ממש שמח לתת שרות טוב בארץ ולא להדרש לנסוע לכפור בחו"ל, הבעיה היא בעיקר בחוק שהינו בלתי ישים.

20/12/2012 | 09:24 | מאת: פיפי21

קודם כל תודה על העידוד. אבל הסבר לי בקשה, איך עבר החוק ויש מאות נשים המוכנות לתרום ביציות,אבל הכל תקוע במקום? אחרי בירור שעשיתי, הוברר לי שאת אותן הנשים מפנים לחו"ל כדי ששם תוכלנה לתרום את הבייציות.

מנהל פורום תרומת ביציות