איבחון וטיפול בכאבים בכל מיני פרקים בגוף
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר תלונות על כאבים חוזרים והישנים בפרקים שונים הייתי בבדיקות אצל אורטופד אצל מומחה לכף רגל ואצל ראומטולוג שהגיעה למסקנה ונתן לי כדור שנקראת סלאזופירין אי.אנ התחלתי לקחת בהדרגה אבל בשלשה ימים אחרונים כמו זומבי חולה בתחושת הגוף במצב רוח של בכי מכל דבר גירוד בעיניים . אני מוטרדת אם זה הטיפול הנכון או מה צריך לעשות אודה לך על היועץ - מלכה קורן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מלכה, סלזופירין הינו טיפול למחלה מפרקית דלקתית. איזו אבחנה קיבלת? זו תרופה שגם יכולה לגרום לתופעות לוואי של אלרגיה. כדאי בכל מקרה לחזור לרופא המטפל שלך וכן יעוץ ראומטולוגי חוזר. בברכה