קשיי הרדמות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! בני בן השנה ושלושה חודשים מתקשה מאוד להירדם. הוא לא לוקח מוצץ וגם כשברור שעייף הוא מתחיל לבכות ולהתפתל כשמחשיכים את חדרו ומנסים להרגיעו לקראת שינה. לאחר תהליך ארוך של טיפול בבעיית ההתעוררויות הליליות שלו הוא קם פחות אולם כל הרדמה מלווה בבכי עז ואורכת לפחות חצי שעה. מה ניתן לעשות, אין כל תלות בגורמים חיצוניים להרדמה אבל הוא לא מוכן פשוט שיניחו אותו במיטה. תודה על תשובתך, עדי
קשה לי לענות על השאלה שלך כי חסרים הרבה פרטים. כללית, תינוקות נבי שנה ו-3 חודשים לא צריכים לסבול מקשיי הרדמות והתעוררויות ממושכות במהלך הלילה מלמדות על כך שבאמת קיימים קשיי הרדמות. ממליצה לפנות ליעוץ מסודר ופרטני של רופא שינה.