צורך במוצץ כל הלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תינוקת בת 4 חודשים, יונקת, עד לפני שבוע מגיל לידה ישנה מעשר בלילה עד תשע בבוקר עם התעוררות אחת להנקה בחמש. נכנסת ערה למיטה ונרדמת עצמאית. אחרי כמה ימים שלא הרגישה טוב החלה לקום כל שעה בחוסר נוחות (לא לגמרי מתעוררת, מביעה חמתה בקולות רמים) נרגעת עם מוצץ וחוזר חלילה. אשמח להתיעץ ולדעת אם יש דרך להעביר את ההרגל... בתודה מראש.
אם הכל היה תקין אז ברגע שתחזרו לשגרה מבחינת התנהגות ההרגלים אמורים לחזור לנורמה. מצד שני, בגיל 4 חודשים קצת קשה לדבר על הרגלים טובים שהיו קיימים....ממליצה בשלב זה לעקוב ולא להתערב. אם דברים לא יתסדרו עד גיל 6 חודשים יהיה מקום להתערבות
תודה על תשובתך המהירה, האם כדאי לקום ולתת לה מוצץ בכל רטינה או לחכות זמן מה שתנסה להרגיע את עצמה?