חוסר שינה בילד בגיל שנתיים מאז הלידה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבן שלי לא ישן לילה אחד רצוף - מאז שנולד בוכה מתוך שינה מתעורר בוכה, צועק מתוך שינה (כמו בביעוט) ישן מעט מאוד ואם זאת קם בבוקר קבוע 5 נראה עייף כל הזמן אבל קם מחייך עשיתי בדיקת א.א.ג, הייתי אצל רופא ילדים מנפנפים אותי אמורים שהכל תקין - לי לא נראה שככה שינה צריכה להיות אצל ילד/פעוט יש לציין בהיסטוריה משפחתית גם השינה שלי גרועה מאז שאני זוכרת את עצמי המון סיוטים שינה קטועה עד היום למרות טיפולים לא עוזר - איך אני יכולה לעזור לבן שלי??? חבל....
נכון ולכן מציעה שתפני ליעוץ רופא מומחה בהפרעות שינה.
האם אני צריכה הפניה מרופא משפחה ואם לא לאן פונים בדיוק יש רופא שינה לתינוקות אשמח לקבל יותר פרטים אנו מקופ"ח מכבי או שמא זה פרטי?? אם יש משהו שתוכלי להמליץ עליו יוקל לי - אני מאיזור הצפון