נחירות קשות ועייפות- עזרה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני סובל מנחירות קשות כבר מספר שנים. אציין כי אני תמיד מתעורר עייף וחסר אנרגיה מהשינה. ללא קשר האף שלי סתום ואיני נושם כמעט מהאף. ייתכן כי העייפות נגרמת כתוצאה מהנחירות ובעיות נשימה בשינה? אם כן כיצד ניתן לפתור זאת..? ראיתי פתרון באינטרנט שנקרא סנוריפיקס. (מצורף הלינק). http://forwellness.co.il/Home/Advertorialsnorifix1?utm_source=Facebook&utm_medium=World&utm_term=NoTargetingCPC&utm_content=StopSnoringWithWorldsNewProduct+WomenTouchNose&utm_campaign=WebsiteConversions1 אני לא רוצה לבזבז סתם כסף על פתרונות שאינם עובדים, אשמח לקבל חוות דעתך מה יכול לעזור לי בנושא.
הי אני מציע שתפנה לרופא שמומחה לבעיה זו. זה לא התחום שלי ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני