שינה חזקה מדי
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. במצבי עייפות או סטרס מוגברים קורה לי שנופלת עלי תנומה קצרה (למשל בנסיעה או על הספה) ולא ניתן להעיר אותי בשום דרך. כשאני מתעוררת לבסוף האנשים שלצדי מספרים כי הם מנסים להעיר אותי סביבות רבע שעה בצורה קולית ופיזית אך אני לא מגיבה לחלוטין. זה יכול לקרות לי גם למשל בנסיעת אוטובוס עם אנשים זרים לחלוטין. אני בת 35, בריאה בדרכ. עובדת במשמרות כבר שנים (כולל לא מעט משמרות לילה). בקרוב אתחיל בתהליך IVF בסופו אני מקווה ללדת ילד ולגדלו לבדי. אני מוטרדת- כיצד אוכל להבטיח שאתעורר כאשר התינוק יבכה. לתשובתך אודה
ליבי שלום, גם אני וגם את לא יודעים מה יקרה כאשר התינוק יולד (ואני מאוד מקוה כמובן שהתהליך יעבור בהצלחה). כשתגיעי לשם ואם תהיה בעיה תחשבי מה לעשות. בכל מקרה נשמע שכרגע גם צריך לבדוק כל מיני אספקטים של השינה ולנסות לעשות שינוי לאור התאור שלך בהרדמות יומית. ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com