תינוק בן 5.5 חודשים שמתעורר לבקש מוצץ...
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. התינוק שלי בן 5.5 חודשים וישן כל יום מ 20:00 עד 5:30 לפנות בוקר. ישן על הבטן כבר מגיל חודש ומאד פעיל בזמן שינה (היה זוחל בכל המיטה והיום מתהפך ולעיתים ישן על הצד). החל מהשעה 1 בערך הוא מתחיל לבקש מוצץ אחרי כל מחזור שינה ומיד נרדם חזרה או מקסימום תוך כמה דקות של התהפכויות... . איך ניתן לגרום לו לגלוש למחזור שינה נוסף ללא המוצץ? האם זה "עובר" מתישהו? תודה נועה
נועה שלום, כרגע העניין הוא לא המוצץ אלא היד וההורה שמביא אותו - זו אסוציאצית שינה. הוא לומד שרק כך הוא נרדם. בערך בגיל 8 חודשים תינוקות מסוגלים פיזיולוגית למצוא ולהרים את המוצץ לבדם, אז אפשר לשים להם מספר מוצצים במיטה ו/או "להתאמן עמם בהדרגה לקחת את המוצץ ולהוריד את ה"תלות" בכם ההורים.
נועה שלום, כרגע העניין הוא לא המוצץ אלא היד וההורה שמביא אותו - זו אסוציאצית שינה. הוא לומד שרק כך הוא נרדם. בערך בגיל 8 חודשים תינוקות מסוגלים פיזיולוגית למצוא ולהרים את המוצץ לבדם, אז אפשר לשים להם מספר מוצצים במיטה ו/או "להתאמן עמם בהדרגה לקחת את המוצץ ולהוריד את ה"תלות" בכם ההורים.