התעוררות משינה כשהאור כבוי
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דוקטור מקווה שהגעתי למקום הנכון חיפשתי בפרעות שינה פסיכולוגיות כי נראה לי שזה מה שיש לי תמיד כשאני ישנה עם אור כבוי יש לי מין חלום בתוך חלום שאני רואה את עצמי קמה בצעקות עם קושי נשימה ממש קשה וצעקות של חניקה זה כבר מגיל 13 ככה ואני עכשיו בת 23 למה כל כך מלחיץ אותי לישון בחושך ? ואיך זה שאני נחנקת מתוך שינה בלי סיבה ונכנסת לחרדה תוך כדי?
מאיה הי אני חושב שהשאלה היא האם את נחנקת מתוך שינה או שאת חוששת שאת נחנקת מתוך שינה? בכל מקרה חששות ומצב חרדה מגבירים סיכוי שיהיה סיוט וכן התקפי חרדה. אני מציע לך לפנות לקבל הכוונה מקצועית לקושי זה אם זה מאוד מטריד אותך. על פניו באופן עקרוני בהחלט ניתן לעזור לך ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com