תינוקת בת חודש
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. יש לי תינוקת בת שישה שבועות שמהיום הראשון שלה בבית ישנה לילה רצוף. בימים האחרונים החלה לקום ב4 בבוקר. היא לא בוכה לאכול, בדרכ העניין נפתר עם מוצץ. היא מפילה אותו 4 פעמים בערך אבל בסוף נרדמת עד הבוקר. שאלתי היא: האם יכול להיות שהיא רעבה ובגלל זה קמה ב4? האם יתכן שתינוק רעב יצליח לישון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, בחצי שנה הראשונה יש המון המון שינויים מבחינת השינה. בהחלט יכול להיות שתינוק רעב וצריך לאכול בלילה. אנא פעלי לפי ההנחיות שקבלת בטיפת חלב/הרופא המטפל ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com
(מספר מקשר)