תאומים+ילדה דחוף!!!
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב לכולם! זקוקה לעצה דחופה. אני אמא לתאומים בני שנה וילדה בת שנתיים וחצי. אני חוששת שפיתחנו לתאומים הרגל של שינה עם בקבוק כי חששנו שמהבכי הם מעירים אחד את השני. בקצרה: כל לילה אנחנו נותנים 3 בקבוקים לכל אחד וגם לגדולה שמתעוררת יחד, אנחנו פשוט לא מסוגלים כבר לעמוד על הרגליים מעייפות. אין לי זמן ליועצת שינה, הייתה לי בעבר עם הגדולה. אני יודעת ששינוי והתמהת הרגל אצל ילדים הוא שלושה ימים שאנינ רוצה להתחיל מהיום. כל טיפ מתקבל בברכה! אנא עזרו לאמא מיואשת! תודה וסופ"ש נעים
לקריאה נוספת והעמקה
בהצלחה