בת שנתיים - הפרעות שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בשבוע האחרון ביתי בת השנתיים החלה להתעורר יותר מ3 פעמים בלילה בצרחות ובבכי. זה לא נראה שישי לה סיוטים או חלומות אלה איזה קושי התנהגותי בו היא מבקשת שנרים אותה ונוציא מהמיטה. לפני זה לא היו כלל בעיות בלילה היא נרדמת לבד והיתה ישנה רצוף עד הבוקר. אנחנו נכנסים לחדר כל 10 דק שמים לה מוצץ ומרגיעים אותה במשפט קצר.אך כעבור מספר דקות היא שוב בוכה וצורחת. מה עושים? אנחנו חסרי אונים.
לקריאה נוספת והעמקה
אם מדובר בבעיה שנמשכת שבוע ימים בילדה שנרדמת בכוחות עצמה ללא בעיות - אין מקום לבירור או התערבות כלשהי. קרוב לוודאי שיחלוף כמו שבא.