ילד בן שנתיים מתעורר כל 3 שעות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. יש לי ילד בן שנתיים שמתעורר בין 3-4 פעמים בלילה הדבר הזה נורא מתסכל אותי ומפריע מאוד במהלך הלילה. הילד נרדם עם בקבוק כשהוא קם הוא בצרחות רק בשביל לאכול עוד בקבוק, הוא לוקח את הבקבוק ומיד נרדם יש לציין שהילד לא הולך לישון רעב והוא אוכל ארוחת ערב לפני שינה ואז לוקח את הבקבוק כדי לישון והילד לא לוקח מוצץ אני מקווה שתוכלו לעזור לי תודה אלעד
לקריאה נוספת והעמקה
נראה שבנך "גורר" בעיות של הרדמות לא עצמאית. הדבר הנכון הוא להרגילו להרדם ללא בקבוק בתחילת הלילה. במידה ולא תצליחו להגיע לכך ללא עזרה - פנו ליעוץ של רופא שינה