שנת יום של חצי שעה בלבד
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שני תאומים בן ובת שני 4 וחצי חודשים ישנים טוב בלילה רצוף עד הבוקר (האכלת חלום ב- 23:00) ...(הרדמות קשה בידיים ישנים סביב השעה 20-20וחצי) יש בעיה חמורה ביום החל מלפני שבוע + לערך, העברתי להאכלה כל 4 שעות בהתחלה הסתדרו התנומות, שתי תנומות הבוקר והצהריים ארכו בין שעה וחצי...ובערב ניסיתי שישנו רק חצי שעה . פתאום אחד מהם ישן רק חצי שעה ומאוד קשה להרדימה שנית..אני מנסה לנדנד העריסה וכשמתייאשת אז בידים או בכיסא נדנדה.(בזמן הזה האח השני מתעורר)..לא תמיד מצליח וברוב המקרים לא אורך לזמן רב , מתעוררת שוב לאחר 10 דקות או עשרים ..... לגבי האח כנל..(מתעורר לאחר 40דקות). איך מאריכים את שנת היום , אני מיואשתתתתתתתתת!!! תודה
בגיל זה אין מקום להתערבות כלשהי. דפוסי השינה משתנים לעיתים קרובות כחלק מההבשלה והדבר הנכון הוא לזרום עם התינוק (או התינוקות במקרה שלך).