תינוקת בת 4 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב התינוקת שלי בת 4 חודשים (עוד שבוע). אוכלת במהלך היום כל שעתיים, אני משלבת מטרנה וחלב שאוב. היא אוכלת מנות קטנות, לפעמים גומרת 120 CC ולפעמים 50, 70, 100. בלילה ישנה בין 6 - 7 שעות. לפעמים מתעוררת בלילה ולפעמים מושכת עד הבוקר (5:45- 20:00). כשהיא מתעוררת בלילה איך אפשר לדעת האם זה מתוך רעב או סיבה אחרת? היו פעמים שהתעוררה וכשנתתי מוצץ היא חזרה לישון. אני ממש מבולבלת לגבי היקיצות בלילה ולא רוצה להאכיל אותה סתם. אשמח לעצה תודה
נשמע תקין לחלוטין. אם מתעוררת במהלך הלילה - את יכולה להאכיל אותה. תינוקות יכולים לאכול במהלך הלילה גם עד גיל שנה ואין למנוע זאת מהם. סבבי גיל 6-7 חודשים נסי ללמדה הרדמות ללא בקבוק/הנקה.