נרקולפסיה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ייתכן שילד בן 7 וחצי סובל מנרקולפסיה? הבן שלי ישנוני, בפרט בשעות הבוקר. בדרך-כלל לא מתהפך בשנתו הרבה. עבר בדיקה במעבדת שינה בסורוקה ונצפו הפסקות נשימה לא מסוכנות. כמו כן, סובל מאסטמה של העור עם התפרצויות מדי פעם. גם אצלי יש תופעות דומות. האם לבקש מרופא המשפחה הפניה לבדיקה ואילו בדיקות עורכים לאבחון המחלה הזו? בברכה, יעל
לקריאה נוספת והעמקה
לא ניתן לשלול נרקולפסיה רק על פי גיל. יש גם ילדים עם נרקולפסיה. עם זאת זוהי מחלה נדירה בישראל. ישנוניות יכולה לנבוע ממספר סיבות. ממליצה לפנות ליעוץ של רופא שינה לפני ביצוע כל בדיקה (כולל בדיקת שינה).