אכילה בלילה בגיל שנתיים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! יש לי ילד בן שנתיים ושלושה חודשים שמתעורר בלילה פעמיים לאכול בקבוק. במהלך היום הוא אוכל בגן ואת ארוחת ערב בבית הוא משביט ומסרב לאכול או אוכל מעט ואחרי זה רעב בלילה. הוא גם לא מוכן לקבל את הבקבוק ממני אלא דורש שרק אבא שלו ואם אבא לא בא הוא לא מפסיק לצרוח. פרט לאותו פעם- פעמיים שהוא מתעורר לאכול הוא מתעורר עוד 3-4?פעמים אם נופל לו מוצץ או סתם ככה. אנחנו כבר מותשים לגמרי. הבת הגדולה ישנה לילה שלם מגיל 3 חודשים. אנחנו מיואשים!!! תודה מראש
שלום, אין שום סיבה להיות מיואשים. סה"כ נשמע כי הקושי פה הוא על רקע התנהגותי. מציע לכם לפנות למומחה/מומחית לטיפול בקשיי שינה בגילאים אלו כדי לקבל הכוונה איך ניתן לעזור לכם להתנהל בצורה אחרת ולהפחית את מה שתארתם ד"ר יונתן קושניר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com