בת שנה ושמונה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, בעלי ואני מוטרדים, בתנו הולכת לישון מקסים וישנה עד הבוקר שינה טובה. גם שנות הצהריים שלה מבורכות -כשעתיים-שלוש ברצף. אבל מאתמול בצהריים החל לקרות משהו חדש, לאחר חצי שעה בשנת הצהריים החלה לבכות וכל שרצתה זה שנוציא אותה מהמיטה, לא רצתה להמשיך לישון והיתה מבסוטה כשהוצאנו אותה לסלון. ואז לקראת ערב החלה להתעייף כמובן, נכנסה לישון ב 20:00 כרגיל ומהשעה 02:00 בלילה התחיל בכי,לא של חום או סבל או כאב או רעב או מוצץ או חיבוק/ טפיחות פשוט כל שרצתה זה לצאת מהמיטה לשחק. ברגע שהוצאנו אותה מהמיטה היתה מאושרת ואקטיבית. היא לא היתה מוכנה לחזור לישון בשום אופן ורק ב 05:00 בבוקר העייפות השתלטה עליה והיא נרדמה (במיטתנו). אנחנו מודאגים, לא מבינים מה עובר עליה פתאום, איך צריך לפעול ולמה פתאום שנת הצהריים/ לילה מופרת ללא שום סיבה ברורה. תודה רבה לך.
קשה וגם לא צריך לעשות "אבחנה" על אירוע בודד או אפילו תקופה של ימים של שינוי בדפוסי השינה. המלצתי היא להמשיך ברוטינות הרגילות שהיו טובות ולא "להגרר" לשינויים ברוטינות בעקבות השינוי בהתנהגות הילדה.