התעוררויות קצרות מדי לילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תאומים בני 3 (בן ובת) הבן ישן כל הלילה בלי להתעורר בכלל. הבת מתעוררת מדי לילה (לפעמים פעם אחת ולפעמים אפילו 3 פעמים). התעורריות קצרות וכל פעם מסיבה אחרת: לפעמים סתם בכי ללא סיבה, לפעמים נפל מוצץ... אין שום סיבה הנראית לעין שבגללה היא בוכה (לא כניסה לגן חדש, לא מעבר דירה...) האם זה נורמלי שילדה בת 3 תתעורר מדי לילה? מה אפשר לעשות כדי להפסיק את העניין? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
לא הייתי מגדירה את זה כבעיית שינה. אני לא יודעת אם זה נמשך הרבה זמן והאם יש תקופות טובות יותר ופחות. המלצתי בשלב זה לא להתערב.