אבחנה שיצאה שונה מ-Hpv pcr

דיון מתוך פורום  HPV - וירוס הפפילומה, קונדילומה, צוואר הרחם

08/08/2019 | 00:00 | מאת: רונן

היי דוקטור, שאלתי היא: יש לי בת זוג במשך 3 שנים .. שנה לאחר הזוגיות יצאו לי כמה בליטות באיבר המין. הגעתי לרופא עור וטען שזו קונדילומה. חשוב לי לציין שחברתי מעולם לא שכבה עם דבר (אני היחיד) . סביר להניח שנדבקתי לפנייה ורק אחרי שנה יצאו לי יבלות?(לדברי הרופא) הגיוני שעשיתי בדיקת pcr hpv שבוע לאחר האבחון שלו יצאה שלילית (אצלכם) ? יש סיכוי שהרופא טעה באבחנה והבליטות האלה לא קונדילומה?( הוא שרף לי אותן) אגב ביציתי את הpcr עוד שהיו לי ה״יבלןת) האם יש עוד סוגי יבלות /בליטות שדומות ליבלות מבלי שיהיו מהוירוס? אשמח לתשובתך.

לקריאה נוספת והעמקה

חשוב לי לציין שחברתי מעולם לא שכבה עם דבר (אני היחיד) . = אפשר להדבק ממקורות נוספים סביר להניח שנדבקתי לפנייה ורק אחרי שנה יצאו לי יבלות?(לדברי הרופא)= לא בהכרח הגיוני שעשיתי בדיקת pcr hpv שבוע לאחר האבחון שלו יצאה שלילית (אצלכם) ?= אין ענין של הגיון. יתכן שהיו לך נגיפים ומערכת החיסון שלך חיסלה אותם יש סיכוי שהרופא טעה באבחנה והבליטות האלה לא קונדילומה?( הוא שרף לי אותן)= אם לקח לדגימה היסטולוגית אז האבחנה ההיסטולוגית היא ודאית. האם יש עוד סוגי יבלות /בליטות שדומות ליבלות מבלי שיהיו מהוירוס? = כמובן שכן

08/08/2019 | 14:33 | מאת: רונן

אז אשמח להבין אם אני שוכב עפ חברתי מעל שנתיים ותוצאות הhpv pcr שלי תקינות (ללא נוחכות הוירוס) יש מקום לדאגה לגבי אותן הבליטות בפין ? בוודאות הן לא קונדילומה(וירוס פעיל) במידה והן נגעי העבר לפני שהגוף סילק את הוירוס האם הם עוד מדבקים?

מנהל פורום HPV - וירוס הפפילומה, קונדילומה, צוואר הרחם