הירדמות הידיים ותחושת נימול באצבעות כם לאחר ניתוח עמוד שדרה צווארי
דיון מתוך פורום ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני כותב כאן לאחר ניתוח היצרות עמוד שדרה צווארי שלאחריו בוצע גם קיבוע בחוליות c3-c7 בגישה אחורית . הניתוח בוצע לפני כ 10 ימים אך למעשה נראה כי הניתוח לא פתר את הבעייה העצבית שכן אני מתעורר בכל יום עם הירדמות הידיים ונימול עד קצות האצבעות . השאלה שלי האם בנוסף לניתוח הצווארי שביצעתי אני צריך לבצע גם ניתוח בתעלה הקרפלית ביד וזאת על מנת לפתור את תחושת הירדמות הידיים והנימולות המתלווה לזה ?