תשובת סיטי ופריצת דיסק
דיון מתוך פורום ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר כאבי גב ממש קשים… במשך חודשיים. שהקרינו לרגל שמאל.., להלן תשובות סיטי. גובה l4-l5. בלט דיסק היקפי משיק לשק התקאלי ללא היצרות נויורפורמונלית. גובה l5-s1. דיסק פרוץ סובארטיקולרי שמאלי על בסיס רחב , עם מיגרציה צפאלית, סקוסטרציה משיק לשק התקאלי, ולוחץ על שורש s1 שמאלי…. יש לציין שיש כאבים בגב בצד ימין בעיקר.. רגל שמאל יש כאבים. אבל הכול בגדר ״ הנסבל״ עומד על קצות אצבעות, על אחורי הרגליים. מכופף ברכיים חופשי. קצת שריר התאומים כואב.. שאלתי היא מזה אןמר המושגים של בפריצת דיסק ו האם ניתן בשלב זה להמנע מניתוח? ההגבלה שלי לא נכרת… רק כאבים ״ נסבלים…. תודה מראש
אז לדעתך טיפול משמר בשלב זה יכול להועיל?
המון תודות… יש חוסר נוירולוגי ממש מועט שזה אומר זרמים ברגליים כאבים בשרירים. משהו נסבל