תרומת ביציות וttp
דיון מתוך פורום הפריה חוץ גופית ותרומת ביציות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חליתי לפני 6 שנים ב ttp. האם יש סכנה בלהכנס להריון באמצעות תרומץ ביצית. אני בת 43 ויד לי שני ילדים?
ליולה שלום רב, לא ברורה לי האבחנה של המחלה בה חלית. אנא פרטי יותר. בהצלחה ובברכה, פרופ' דב פלדברג טיפולי פוריות לאישה ולגבר בארץ ובחו"ל *** הכנסו לאתר החדש שלנו www.feldbergclinic.co.il *** נייד 050-8481909
חליתי ב ttp טופלתי בטיפולי המודיאלעזה לפני כ - 6 שנים. כיום זקוקה לתרטמת ביצית בכדי להכנס להריון . האם ישנה בעיה בשל העובדה שחליתי ב ttp. מאז רני בריאה והערכים שלי טובים
ליולה שלום רב, אין מניעה להכנס להריון מתרומת ביצית. בהצלחה ובברכה, פרופ' דב פלדברג טיפולי פוריות לאישה ולגבר בארץ ובחו"ל *** הכנסו לאתר החדש שלנו www.feldbergclinic.co.il *** נייד 050-8481909