ערמונית ותוספים
דיון מתוך פורום אורולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד.נ. קראתי על מחקר של ד"ר אורניש מאוניברסיטת קליפורניה בסן פרנסיסקו, לפיו נטילת תוספי ויטמינים E, C והמינרל סלניום וכן כמוסות שמן דגים (בנוסף לתזונה מאוזנת ופעילות גופנית) משנה את הפרופיל המולקולרי של תאי בלוטת הערמונית באופן הפוגע במנגנונים שהופכים אותם לסרטניים, וזאת בנוסף לשיפור בפרופיל המטבולי (ל"ד, שומני דם) ובמדדי דלקת (CRP). האם מידע זה מקובל על קהילת האורולוגים?
קהילת האורולוגים זה לא קהילה שמאוחדת לחלוטין בדעותיה (כמו כל שאר הקהילות). ישנן כאלו שתומכים יותר וישנם כאלו שתומכים פחות. ממה שידוע לי אין בעצם מחקרים מבוססים התומכים בכך ששימוש בויטמינים אלו מוריד את שכיחות סרטן הערמונית בברכה ד"ר עמוס נאמן