שאלה אחרי ניתוח תסביב אשך

דיון מתוך פורום  אורולוגיה

16/06/2020 | 01:17 | מאת: אמא מודאגת..

שלום רב, הבן שלי בן 14 עבר ניתוח חרום תסביב אשך לפני חודש. עברנו את זה ממש קשה.. הוא התנגד לכל דבר ופשוט לא שיתף פעולה, בכה וצרח מלא וממש התבייש.. כל הדברים נעשו בכח וכשהחזקנו אותו.. לא נעים... אנחנו אמורים ללכת לביקורת (אמרו שהצליחו להציל את האשך אבל רק בטווח הארוך יידעו אם זה באמת ככה.. הניתוח היה כל כך דחוף כי לא היה רפלקס כשבדקו.. הכל היה מהיר).. והבן שלי לא מוכן ללכת לביקורת.. הוא גם לא משתף אותנו בשום דבר שקשור לזה, אין לנו מושג אם כואב לו ומה הוא מרגיש.. הוא אומר במפורש שפעם שעברה כשהוא שיתף (ביום של הניתוח) הוא סבל והוא למד לקח לא לדבר על זה.. מה אני אמורה לעשות?? הדבר היחיד שאני חושבת עליו זה לתת לזמן לעשות את שלו... אז השאלה האם זה בסדר לפנות לביקורת עוד חודש (חודשיים מהניתוח) בתקווה שעד אז קצת יירגע?

לקריאה נוספת והעמקה

היוטת ואין לנו שום יכולת להשפיע על התאוששות האשך, המעקב אינו יכול לשנות שום דבר, ולכן אני סבור שיש להניח לילד להתאושש, גם אם לא תשובו למעקב לא ניתן לשנות את מה שיקרה (או שהאשך יתאושש והכל יהיה תקין, או שהאשך יצטמק ולא יהיה תפקודי)

16/06/2020 | 11:03 | מאת: אמא

תודה, אז נמתין בלי להלחיץ. מה עושים אם חס ושלום האשך לא יהיה תפקודי? צריך לכרות? עוד ניתוח? חיים עם זה? זה פוגע בפוריות? ארצה לדעת מה ההשפעות... לפני הניתוח הוא הרגיש כאבים במשך יום וחצי והתבייש לספר לנו... לפי מה שהבנתי וקראתי הזמן הוא קריטי והסיכויים הם לא לטובתנו.... אני נקרעת מבפנים איפה טעיתי ולמה התבייש לספר לי

מנהלי פורום אורולוגיה