בעיות זרימה והתרוקנות: התיעצות לפני ניתוח tuip

דיון מתוך פורום  אורולוגיה

17/05/2017 | 22:29 | מאת: חן

אני בן 45 מזה חמש שנים סובל מבעיות במתן שתן. זרימה חלשה עם עצירות ללא התרוקנות מלאה של השלפוחית. לוקח אומניק אוקאס אחד ליום. חש הטסה. כשניסיתי להיגמל כמה פעמים אחרי יום יומיים הבעיות מחריפות. העורמוהית שלי קטנה ולא מוגדלת. בדיקת אוירודיהמית הציגה חסימה ועבודה טובה של השלפוחית. הרופא המליץ על ניתוח לחיתוך צוואר השלפוחית. בהמשך עברתי בדיקת ציסטוגרפיה בה לא אובחנה החסימה. לדעת הרופא כנראה החסימה בצוואר השלפוחית ולא ממש ניתנת לאיבחון. מפאת גילי הצעיר יחסית והרצון להרחיב עוד את המשפחה, אני ממש בדילמה אם לעבור את הניתוח. לאחרונה אובחן אצלי בקע מפשעתי בצד שמאל. כירורג המליץ לנתח אך רק לאחר שאטפל בבעיית ההשתנה שלי. שוב חזרתי ללופ של צריך לעבור ניתוח tuip ואז כנראה גם ניתוח בקע. מה דעתך? האם השלפוחית שלי יכולה להיפגע מרוב שאני לוחץ?

לקריאה נוספת והעמקה

אני ממליץ לשקול חוות דעת נוספת TUIP אינו טיפול מאד יעיל, עלול לפגוע ביכולת להורות אם בציסטוסקופיה לא קואים שום דבר ניתן להמתין זמן נוסף

18/05/2017 | 18:06 | מאת: חו

ראשית תודה רבה על המענה המהיר. הרופא הפחיד אותי שהמתנה יכולה לפגוע בשלפוחית שכרגע מתפקדת טוב ואז ניתוח לא יעזור....מה דעתך? והאם ניתן לנתח בקע ללא ניתוח זה קודם כיוון שהכירורג אמר שניתוח בקע עלול לפגוע במתן שתן וכמו כן לחץ לפיפי עלול לקלקל/ לזהם את הניתוח.

מנהלי פורום אורולוגיה