הזעת יתר

דיון מתוך פורום  שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים

11/06/2015 | 00:31 | מאת: דין

שלום דר אני בן 25 סובל מילדות מהזעות יתר בפנים ופלאשינג בפנים בצורה מאוד מאוד חמורה גם כשאין שום דבר רגשי קשור בענין ובכל מקום בו אני נמצא , גם אם האווירה קצת חמה או קרירה זה לא משנה כל החושים הם בפנים , וכל הזמן רטוב בפנים אני מנסה למצוא פתרון. האם ישנו פתרון לדבר זה ,בניתוח הרגיל שעושים להזעת יתר של צריבה T2 ו T3 (שזה לכפות הידים ) האם זה יעזור ? או שישנו צורך לצרוב גם בין T2 ל T1(מבלי לגעת ב T1 ) וזה יפתור את הבעיה ? והאם היו לך מטופלים שעברו ניתוח מסוג הזה של פלאשינג וזיעה בפנים והבעיה נפתרה ? ( של צריבה בין T1 וT2). ואם צורבים T4 שזה לבתי שחי האם זה יגביר את ההזעה המפצה ? ומה סיכויי ההצלחה לניתוח מסוג הזה לטווח הארוך שנים ? וסיכויי הפגיעה בהורנר ? אודה לתשובתך האם אתם עובדים עם מאוחדת ?

לקריאה נוספת והעמקה

אני מבין שקראת הרבה באינטרנט על הזעת היתר,כולל פירטי פרטים על הניתוח...כדי לתת לך הסבר נרחב ומקצועי,ממליץ לך להגיע למרפאות חוץ שלנו ואחד מאיתנו המומחים יסביר לך היטב על הניתוח ועל האינדיקציות לניתוח. דבר חשוב שכדאי לך לדעת שהניתוח לא פותר בעיית ההזעה בפנים. ועל אחת כמה וכמה,אם אתה יודע מה זה פלאשינג,עליך ללכת להיבדק אצל רופא המשפחה ואנדוקרינולוג. אז כדי לעשות לך סדר.. 1- לגשת לרופא המשפחה ולבקש הפניה לאנדוקרינולוג. 2- ביקור אצלנו במסגרת מרפואת חוץ-מקבלים חברי כל קופות החולים,מספיק להביא התחייבות וזהו. פגישה עם אחד מאיתנו המומחים,הרבה יותר טובה מאשר לקרוא על ניתוחים באינטרנט - חומר למחשבה!!. בברכה ונשמח לעזור.

11/06/2015 | 22:49 | מאת: דין

שלום דר כל היידע זה צברתי מרוב שבליתי כבר אצל יותר מחצי הכירוגים בישראל ודיברתי איתם במילים . הבעיה מאוד מפריעה לי כל הסומק (פלאשינג) ב פנים לא רצוי במיוחד בחורף שאווירה חמה ומזגנים הפנים שלי בוערות אש ורטובות מזיעה , עברתי בירור אנדוקרנולוגי הכל תקין מבחינה אנדוקרנולוגית גם בדשיקות נוירולוגיות תקינות, ישנו בבירור בבדיקות HYEPERHYDROSIS , שאלתי היא האם צריבה וחיתוך של כל מה שמתחת לT1 היא נכונה והיא בריאה או שהיא מסוכנת יתר על המידה ? ישנם רופאים שפגשתי אותם לייעוץ ועבר עליהם ניתוחים כאלה אבל בודדים ועברו ללא שום בעיה ? ומנסיונם יכולים לעזור ב פנים רק בשיטה הזו ?

11/06/2015 | 22:22 | מאת: דין

היידע שצברתי הוא מרוב בי1ואיי אצל כיורגים בכל הארץ ובפלאשינג הכוונה היא לסומק לא רצוי בפנים בכל תרחיש או מקרה שמלווה בהזעת יתר בייוחד בימי החורף הקשים בהם האווירה חמה הפנים סמוקות ומזיעות כל היום כל היום עברתי בירור אצל אנדוקרנולוג וכל בדיקות תקינות רופא משפחה אין לו איך לעזור ואף אינו מבין לפעמים בדברים שאני מספר לו ההענין הוא הצריבה שמבצעים מתחת ל T1 עד T2 כולל ישנם כירוגים שניתוח הזה עוזר אך הוא כרוך בסכנות הורנר אשמח לשמוע את דעתך ואת עזרתך ?

מנהלי פורום שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים