קיצור קיבה טבעת

דיון מתוך פורום  שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים

08/10/2010 | 01:24 | מאת: תמר טוויג

שלום וברכה !! שמי תמר לני כ-7 שנים בוצע ניתוח קיצור קיבה בטבעת רזיתי קרוב ל 50 קילו בהצלחה לכאורה ,בחגים אושפזתי במיון עקב זיהום מאוד קשב במעיים הטבעת נדבקה לטחול שהיתי קרוב לחודש בבית החולים עם חום גבוה מאחר והנוזל הדלקת הגיע לריאות ולקשיי נשימה בין חיים למות כשהסיכויי להצלחה קלושים מאחר והגעתי לקריסת מערכות הוצאנ הטבעת ואת הטחול תפרו עבר בשלום אחרי הכל ,עכשיו אני עשרה ימים לאחר הניתוח אוכלת בעיקר סלטים עדיין בכמויות קטנות כפי שגופי היה מורגל אך בעיה משונה יש לי רגליי מתנפחות כל הזמן תופעה מוזרה היש בדעתך עם הידע הנרחב שלך איך אני יכולה למנוע התנפחויות אילו ומתי ,היש הסבר שאוכל למנוע התנפחות זו ומתיי .

לקריאה נוספת והעמקה

שלום תמר! ראשית אני שמח שאת איתנו - נשמע באמת שעברת חוויה לא נעימה. לגבי הרגליים המתנפחות, לפני שחושבים על דברים אחרים (אולי תזונתיים)- כדאי שוב לפנות לרופא מטפל ולעשות בדיקות US של כלי הדם.... אם זה טרם בוצע. מקווה שהכל יהיה בסדר דין

08/10/2010 | 12:12 | מאת: תמר

תודה רבה לך על ההתיחסות הייתי היום בבית החולים וכמו שאמרת נאמר לי שיש לי חוסר חמור בחלבון מסוים הגורם להתנפחות הרגליים שהפתרון באכילת ביצים ובשר ולהזין את הגוף מאחר והוא בתת תזונה,שוב תודה דוקטור אומנם מחכה לי דרך ארוכה בהחלמה זו אך מאמינה שהכל יסתדר לטובה .

מנהלי פורום שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים