שאלה לגבי אבא שלי תודההה
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום יש לי שאלה לגבי אבא שלי הוא שותה אדולן 20 שנה בערך בשנה אחרונה הוא לוקח גם רטלין וגם אדולן 120 כול בוקר האם זה מסוכן לקחת את שתי הדברים האלה ביחד הרופא פעם אמר לו שזה מסוכן לו ללב ויכול לעשות לו דום לב האם הדבר הנכון ?? הוא היה הגמילה מרטלין וחזררר לזה שוב אשמח לדעת מה אתה חושב על זה הוא בן 54 בדיקות הדם שלו תקינות תודה
לקריאה נוספת והעמקה
בעיקרון 2 תרופות עם פעולות הפוכות במידה מסוימת. 2 התרופות בעלות סיכון מסוים, ככל הנראה קיים סיכון מסוים אבל לא ברור מה מידתו, בכל מקרה במידת האפשר הייתי מוריד את הרטלין.