כאבים ברום הבטן
דיון מתוך פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כבר שבוע וחצי אני סובלת מכאבים ברום הבטן. אני משערת שזה הקיבה. הכאב לא חד, אלא עמום שמלווה אותי לאורך כל היום, בלילה מפסיק. הוא מחמיר לאחר הארוחה. אני לא סובלת מבחילות או חוסר תאבון, רק מהכאב מה זה יכול להיות? האם לחכות או לפנות לרופא? תודה, אלה
לקריאה נוספת והעמקה
לא ברור האם יש קשר לאוכל האם נטלת תרופות כמו אדוויל או נורופן בכל מקרה חשוב שרןפא יבדוק את בטן וימליץ על טיפול
זה לא ממש קשור לאוכל, קצת מחמיר אחרי האוכל וכן נטלתי בתקופה האחרונה הרבה נורופן בגלל כאבים שהיו לי האם יכול להיות קשר? כרגע אני לא נוטלת